27

Προσευχή




Δος μου απ' τη μέρα
τους χυμούς της - δίψασα


Δος μου απ' τ' αγκάθι
το ξύπνημα - ξεχάστηκα


Δος μου απ' τη θάλασσα
την αφοβιά - εκιότεψα


Δος μου απ' το χρόνο
τη στιγμή - χάθηκα


Δος μου απ' το βράχο 
τη δύναμη - σκλαβώθηκα


Δος μου απ' τ' όνειρο
συγχώρεση - το πρόδωσα

ΣΥΓΓΝΩΜΗ



27 εγύρισαν και είπαν:

bbimbo ( PR PROFILE ) είπε...

απαγορεύονται οι μελαγχολίες και οι
μαύρες σκεψεις..;-)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και γιατί ζητάς συγνώμη???
Πείραξες κανέναν?

Roadartist είπε...

...

tiktos είπε...

μαμούφι,μόνο ένας ΑΝΘΡΩΠΟΣ θα μπορούσε να πει κάτι τέτοιο

Ανώνυμος είπε...

Συνειδησιακά όμορφο...

delta είπε...

Υπάρχει ελπίδα !

Είναι δυνατόν άνθρωπος που εκφράζεται έτσι να πρόδωσε το όνειρό του ;

Να ρωτήσουμε τον φοβερό διαλογιζόμενο γλάρο !

Φώτης είπε...

Ρώτησα τη μέρα και μου 'πε πως έχει φυλάξει τους χυμούς της για τη διψασμένη φίλη μου...Και το αγκάθι μου υποσχέθηκε πως θα σε ξυπνά με ένα τσίμπημα απαλό κάθε που θα ξεχνιέσαι...Κι ύστερα ήρθαν κοντά μου η θάλασσα, ο χρόνος και ο βράχος, φέραν στο βλέμμα τους την αφοβιά, τη στιγμή και τη δύναμη και μου ζητήσαν να στα δώσω, για τις φορές που θα κιοτεύεις, θα χάνεσαι και θα σκλαβώνεσαι...
Τέλος, το όνειρο έγειρε και μου ψιθύρισε χαμογελώντας πως δε μπορεί να σε συγχωρέσει, γιατί ποτέ σου δεν το πρόδωσες...Πώς να προδώσεις, Ελένη, αυτό που έγινε συνώνυμο με την ψυχή σου;...Απλώς τ' αφήνεις κάπου κάπου - όπως όλοι μας - να κοιμηθεί...
Καληνύχτα, φίλη μου!

tiktos είπε...

Και μια καλημέρα
http://hroseis-apohroseis.blogspot.com/2009/11/blog-post_06.html
από τις αγαπημένες μου

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

bbimbo
Καλημέρα!!!!
Μπα καλές είναι κι αυτές... στην ώρα τους όμως και στη σωστή δόση :-))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ελίτσα
τα μαλλιά τα ξεχτένιστα μόνο...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Roadartist

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Tikto
όπως και μάτια για να το δει...
Σου έστειλα επίσης καλημέρα!!!

Να' σαι καλά!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΕ
ακριβώς όπως το 'πες "συνειδησιακά"

Μέρα σου όμορφη!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

delta
σίγουρα υπάρχει ελπίδα και καθόλου μαυρίλα!!!

Το να ζητάς φωναχτά συγγνώμη εκεί που εσύ θεωρείς ότι πρέπει είναι λυτρωτικό!

Καλή καλή μέρα!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Φώτη
πόσο ζεστά τα λόγια σου και σ' ευχαριστώ πολύ!

Είναι φορές που το να παραδεχτούμε ότι οφείλουμε μια συγγνώμη, ανοίγει καινούργιους δρόμους για να τσιγκλίσουμε αυτό που αποκοιμήθηκε

Όμορφη μέρα σου εύχομαι!

Ανώνυμος είπε...

Θα σε συγχωρέσει...
Στ΄ορκίζομαι....
Ακόμα κι αν διαπραγματευτεί, αν ανταλλάξει τη συγνώμη...
Με ότι εσένα σου περισσεύει τόσο....
Τόσο που δεν έχεις πια που να το βάλεις....
Που να χωρέσεις τόσο ΘΑΡΡΟΣ;


Σε φιλώ πολύ

m.blanco είπε...

Kαλημέρα
πολύ όμορφο!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

αργει λιγακι να ερθει
αυτη
η συγχωρεση
αλλα ερχεται.
σου το ορκιζομαι.
περιμενε.
καλη σου μερα μαμουφι

staxti είπε...

Όνειρο ΣΥΓΓΝΩΜΗ που επέτρεψα να σε βιάσουν..

Τα σέβη μου

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πολύ δυνατό αλλά μελαγχολικό.
Μην ζητάς συγνώμη εκτός και αν είσαι σίγουρη πως πραγματικά έφταιξες.
Την καλησπέρα μας.

OXΙά είπε...

Τώρα εγώ να μην πω καλή κουβέντα για να μην αισθανθείς άσχημα. Χμμμ.

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΡΑ

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Φοραδίτσα
πολλά πολλά φιλιά στη μουσουδίτσα

Κι αν και κοντεύει μεσημέρι ΚΑΛΗΜΕΕΕΕΡΑ!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

m.blanco
μια όμορφη καλημέρα κι από εμένα!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Πεταλουδίτσα
το ξέρω ότι έρχεται...
...σαν λύτρωση όταν κοιτάξουμε κατάματα την όποια "συγγνώμη" οφείλουμε...

Πολλά φιλιά

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

στάχτη
....

καλημέρα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

αστροσυμμορίτες
συγχώρεση = συν + χώρος, άρα ζητώ χώρο για να συνυπάρξω...
Όσο κι αν φαίνεται μελαγχολικό είναι ελευθερία!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

ΟΧΙΑ
τις καλημέρες μου madame!

Back to Top